...Rozmowa praktycznie o niczym ciągła się w nieskończoność. Było przy niej dużo śmiechu.
-Jestem głodny. -Powiedział nagle Niall.
-No kto by się tego spodziewał. -Zaczęłam się śmiać.
Wstałam szybko z sofy i pobiegłam do kuchni. Przygrzałam Niallowi bigosu i rozstawiłam na stół talerze i sztućce.
-Niall gotowe. -Powiedziałam po chwil.
Niall przybiegł szybko i usiadł na krześle. Kiedy nałożyłam mu bigos na talerz zaczął go szybko jeść. Zrobiłam wielkie oczy.
-Ale musiałeś być głodny. -Powiedziałam widząc jak szybko pochłania danie.
-Tylko troszeczkę.
-Troszeczkę ? Ty już nic nie masz, a dałam ci go dosyć dużo.
-Dobra... troszkę bardzo.
Wróciłam do jedzenia, a Niall się mi przyglądał.
-O co chodzi ? Ubrudziłam się ? -Spytałam kiedy chłopak zaczął się śmiać.
-Nie, tylko śmiesznie jesz.
-Dobrze wiedzieć. Nie patrz się tak na mnie, bo nie mogę przez ciebie jeść.
Niall spuścił wzrok, ale co chwilę na mnie spoglądał.
-Niall ! -Powiedziałam śmiejąc się.
-Dobra już nie będę. Idę nakarmić Rudą.
Ja szybko zjadłam, a Niall poszedł nakarmić kota.
-Co teraz robimy ? -Spytałam sprzątając.
-A na co masz ochotę ?
-Szczerze to nie wiem. A ty ?
-Wiesz na co. -Powiedział przygryzając seksownie wargę Niall
-Serio Niall, serio ? Jeszcze jesteś głodny ?
-No. Nie było deseru.
-To teraz ty robisz deser.
-Okej. A co chcesz ?
-Puszka.
-Oooo ja właśnie też mam na niego ochotę. A mamy jeszcze bezy i maliny ?
-Nie wiem, sprawdź w tej szafce co są zawsze, a maliny w lodówce powinny być.
Niall podszedł do lodówki. Maliny były. Potem podszedł do szafki. Bezy na całe szczęście też były.
-Dodam jeszcze bitej śmietany dla posmaku. -Powiedział po chwili.
Niedługo po tym Niall przyniósł dwa desery.
Szybko je zjedliśmy. Potem zaczęliśmy rozmawiać. O 18:00 Niall wraz z chłopakami poszedł na mecz, a ja zostałam w domu. O 19:00 wróciła Lux. Zaczęłam się z nią bawić.
______________
Nie miałam za bardzo weny, ale postanowiłam coś napisać. Mam nadzieję, że nie ma tragedii. Za chwilę dodam rozdział na nadprzyrodzonej.
Tomlinsonowa

NIE MA ŻADNEJ TRAGEDII !!!
OdpowiedzUsuń:D
JEST BOSKO :***
Pozdro ~Miśkax3
Next pliss ;** ;D
OdpowiedzUsuńŚwietne :) Kiedy next ?
OdpowiedzUsuń