środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 172 (+Ogłoszenie wyników konkursu)

           ...Około 21:00 zrobiłam sobie kolację i poszłam do sypialni. Włączyłam laptopa i wygodnie ułożyłam się na łóżku. Lux jeszcze nie spała, była pełna energii i bawiła się w swoim pokoju. Po jakiś 10 minutach zadzwonił do mnie na skype Niall.
-Hej kotku. -Powiedział ucieszony.
-Hej. -Odpowiedziałam z uśmiechem.
-Ale się za tobą stęskniłem księżniczko.
-No ja za tobą też. Chciała bym byś już wrócił.
-Ja tak samo, ale jeszcze kilka miesięcy.
-Niestety.
-Co tam porabia nasza malutka Lux ? Śpi już ?
-Nie. Bawi się w swoim pokoju. W ogóle nie jest zmęczona. Zawołać ci ją ?
-Tak, pewnie.
Poszłam szybko po Lux. Mała bawiła się pluszakiem którego dostała od Nialla.
-Lux, tatuś chce z tobą porozmawiać. -Powiedziałam podchodząc do niej.
-Pzyjechał juz ?
-Nie, ale zadzwonił. Choć się z nim przywitać. 
Wzięłam Lux za rączkę i poszłam z nią do sypialni. 
-Tatuś ! -Krzyknęła kiedy zobaczyła Nialla na ekranie
-Lux ! Hej słonko. Co tam u ciebie ? Opiekujesz się mamusią ?
-Tak tatusiu. Mamusia jest bardzo grzeczna. -Zaśmiałam się. 
-A ty jesteś ? Czy mamusia ma z tobą problemy ? -W tej chwili mała popatrzyła się na mnie. 
-Jest bardzo grzeczna. -Powiedziałam przytulając ją. 
-Kochanie jutro mam koncert i zaśpiewam tą piosenkę o którą mnie prosiłaś. -Powiedział do Lux
-Jej ! -Ucieszyła się mała
Niall rozmawiał z Lux jakąś godzinę, a potem zaczął rozmowę ze mną. Spytał się miedzy innymi jak się czuję, jak tam nasze dziecko itp. Około 23 skończyłam rozmowę z nim. Lux przez cały czas była przy mnie, a kiedy zamknęłam laptopa spytała czy może spać dziś ze mną. Zgodziłam się. 

_________________
Ogłoszenie wyników konkursu:
W konkursie wzięły udział dwie dziewczyny. Było mi bardzo trudno wybrać najlepszy rozdział ponieważ oba były świetne. Jednak bardziej spodobał mi się rozdział Natalii Tomlinson i to ona będzie pomagać mi pisać rozdziały. Oli też bardzo dziękuję za wzięcie udziału :) Świetnie piszesz kochana :) Natalio bardzo proszę Cię o kontakt ze mną. Możesz napisać do mnie na gg (46843231) lun na e-mail (TomlinsonowaMarcheweczka@wp.pl). Zależy mi na czasie więc masz czas na zgłoszenie się do mnie do niedzieli czyli 25 sierpnia 2013r. Jeśli nie zgłosisz się do tego czasu w pisaniu będzie mi pomagać druga dziewczyna czyli Ola. Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału :)

Tomlinsonowa

14 komentarzy:

  1. Świetny rozdział:P Już nie mogę się doczekać kiedy Niall wróci do domu :D Czekam na next :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ROZDZIAŁ BYŁ
    C
    U
    D
    O
    W
    N
    Y
    !
    !
    !
    Nic tylko czekać na next :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem gdzie mieszkasz. Spotka Cię dokładnie to co spotkało Beate. Lepiej nie wychodź z domu!!!!!!!!!! KUMASZ?!!!!!!!!!!!!!! ŻRYJ GNÓÓÓÓÓÓJ SZAMBONURKU

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall , nigdy go nie poznasz , a gdyby Cię zobaczył to by chyba puścił pawia. fuuuuu , ale przynajmniej zasłoni twój brzydki ryj:))))))) wole jego pawia niż twoją dupe pawiana

    OdpowiedzUsuń
  5. FU JESTEM ŁADNIEJSZA OD CIEBIE JASNE? BLE JESTEŚ KURWA BEZNADZIEJNA> NIKT CIE NIGDY NIE POKOCHA JASNE????????? WSZYSTKIE DO CIEBIE PISZĄ , ŻEBY SIĘ DO CIEBIE PODLIZAĆ , KURWA KUMASZ?

    OdpowiedzUsuń
  6. EJ DYWONILI Z ZOO , MASZ WRÓCIĆ DO DOMU SZYMPANSIE.
    A I ZE SKLEPU TEŻ DZWONI , SZTUCZNA CIPA DO ODDANIA :DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. O , SKORO JUŻ KTOŚ CIĘ HEJTUJE TO JA TEŻ ZACZNE. NIE MASZ DLA NAS CZASU , PEWNIE SIĘ GOLISZ 24/7 BO TE WŁOSY TO CIĘ ZARASTAJĄ JAK KRZAKI. MASZ DŻUNGLE NA RYJU, KURDE MASZ 14 LAT A PISZESZ O GWAŁCENIU , PEWNIE JESTEŚ Z DOMU DZIECKA

    OdpowiedzUsuń
  8. DOŁĄCZAM SIĘ DO HEJTOWANIA. JAK MOGŁAŚ ICH OSZUKIWAĆ????????????? TO NIE JEST BEATA PAWLAK. CO NAJWYŻEJ PLAMIAK.........

    POZDRAWIAM Klaudia:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. I po co ją hejtujecie ? Nie macie czegoś innego do zrobienia???????????

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże ale mi dokopaliście ! Chyba się po płaczę ! Myślicie, że przez hejtowanie mnie przestanę pisać czy coś ? Wali mnie wasza krytyka. Popatrzcie na siebie, a nie hejtujcie innych. To, że wam się nie podobam nie oznacza, że nie podobam się innym. Pewnie macie kompleksy i próbujecie oczerniać innych by poczuć się lepiej. Gratuluję. Powiedzcie mi to w twarz, a nie hejtujcie z anonima bo przez to nic nie osiągniecie. Na prawdę gówno mnie obchodzi co o mnie myślicie. Zawsze znajdzie się grono ludzi którzy staną za mną murem. Jeśli Wam się coś nie podoba to macie problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie Tomlisonowa , nie przejmuj się tymi hejtami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadam się z Mileną nie warto zawracać sobie głowy takimi ludzimi, oni ci zazdroszczą, nie przejmuj się nimi
    Rozdział super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejtować z anonima łatwo
    A prosto w oczy powiedzieć to już gorzej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie zgodzę si ez komem wyżej.
    Nie mają co robić to hejtują biedne dziwci xd
    Blog jest świetny i koniec ;**

    OdpowiedzUsuń