Okej kochane, pewnie zauważyłyście te hejty, które pojawiły się na mój temat w poprzednim rozdziale. Już nie będę się na nie wypowiadać za bardzo bo nie ma o czym mówić. Mam nadzieję, że w to co zostało tam napisane nie wierzycie. Nie mam pojęcia kto to napisał i nie mam pojęcia co ta osoba do mnie ma. Ale pojawiła się groźba i ja tego tak nie zostawię. Takie groźby należy zgłaszać na policję i ja o tym dobrze wiem. Nie zgłoszę tego chyba, że pojawi się druga taka groźba. Poza tym ktoś mi się włamał na konto skype, to też jest karalne. Jeśli coś takiego się powtórzy to ja to zgłoszę na policję, bo nie mam zamiaru czegoś takiego znosić. A jeśli hejtu się powtórzą to chyba zacznę moderować komentarze tak jak kiedyś mówiłam. Co z tego, że jest z tym więcej pracy, przynajmniej będę miała spokój. Na prawdę nie obchodzi mnie to co o mnie myślicie, ja wiem jaka jestem. Przez hejty niczego nie osiągniecie bo ja i tak nie przestanę pisać. Osobą które mnie broniły bardzo, ale to bardzo dziękuję za wsparcie.
___________________________
...Tydzień szybko minął. Nadeszła sobota. Dzień w którym miałam się spotkać z reżyserem. Obudziłam się wcześnie rano i zabrałam się za przygotowywanie ciuchów. Chciałam zrobić dobre wrażenie. Zrobiłam Lux śniadanie i ją ubrałam. O jakiejś 12:00 poszłam zaprowadzić małą do Alex, która obiecała, że się nią zajmie. Justin przyszedł do mnie po jakiś 5 minutach. Niall poprosił go by ze mną jechał do tej restauracji gdzie miałam mieć spotkanie. Około 12:30 wyjechaliśmy z domu i pojechaliśmy do ,,Rose''. Pan Antonio już czekał przy stoliku. Podeszłam do niego wraz z Jusem.
-Dzień dobry. -Powiedzieliśmy wspólnie.
-Dzień dobry. -Odpowiedział reżyser podając mi rękę.
Usiedliśmy przy stoliku i zaczęliśmy rozmawiać.
-Więc co pan by chciał wiedzieć, nakręcić ?
-Chciałbym nakręcić wszystko, od pani narodzin do dzisiejszego dnia. Pomogła by mi pani napisać scenariusz, wybrać aktorów.
-Dobrze. A jeśli mogę wiedzieć to dlaczego zainteresował się pan właśnie moim życiem ?
-Wydaje mi się ono bardzo ciekawe. Spełniła pani swoje marzenia poznając ukochany zespół, stała się pani sławna. To jest dosyć ciekawe. -Ja nie widziałam w tym nic ciekawego.
-Rozumiem.
-Więc co pani na to ? Będę mógł nakręcić o pani ten film ?
-Tak oczywiście.
Reżyser powiedział mi jeszcze kilka rzeczy dotyczących nagrywania. Szczerze mówiąc wydawało się to fajne. Po spotkaniu Justin powiedział, że odwiezie mnie do domu. Kiedy już w nim byłam poszłam do Alex by jej o wszystkim opowiedzieć i przy okazji zabrać Lux. Potem wróciłam do domu. Po godzinie zadzwonił Niall. Także mu o wszystkim powiedziałam. Czas na rozmowie z nim szybko przeleciał. Po jakiejś godzinie odłożyłam słuchawkę. Niall musiał iść grać koncert. Ja załączyłam laptopa i zaczęłam wszystko oglądać. Niall zadedykował mi piosenkę. Wzruszyłam się. Kiedy koncert się skończył poszłam spać.
_____________
Przepraszam, wiem, że rozdział wyszedł nie najlepiej, ale jakoś dziś nie miałam humoru. Olka dzięki za pomoc ;*
Tomlinsonowa
Rozdział jak zwykle - genialny :D
OdpowiedzUsuńI NIE PISZĘ TEGO BY SIĘ CI PODLIZAĆ...
Na prawdę uważam, że masz talent do pisania :D
A co do tych hejterów...
Jakie porypańce - łagodnie mówiąc...
Mówią, że jesteś niby brzydka a swojego zdjęcia nam nie pokażą c'nie?
Jezu...
Polska przez takich ludzi schodzi na psy...
Nie obrażam policji!!!
xD
Ale na serio...
Żeby takie coś pisać...
To muszą być jakieś małolaty skoro nie wiedzą, że jeżeli pisze się to na publicznej, czy jakiejkolwiek stronie, może być namierzony...
Albo po prostu to jakiś gówniarz, za przeproszeniem...
I po prostu robi se jaja...
Myśli, że zrobi Ci przykrość i będzie on wtedy taki macho i super...
-.-
Pamiętaj!!!
Puki zipie - stoję za Tb murem :D
NIE PRZEJMUJ SIĘ TAKIMI ANONIMAMI!!!
Pozdro ~Miśkax3
Dzięki Miśka ;* Tacy ludzie jak Ty dodają mi otuchy i wsparcia ;*Jesteś wspaniała ;*
UsuńRozdział świetny :) jak zawsze ty masz normalnie talent do pisania .
OdpowiedzUsuńCzekam na naxt :) a i popieram Miśkax3 dobrze mówi :)..
Cudne , ale szkoda , że krótkie:c nie przejmuj się hejterami , zazdroszczą Ci i tyle;*******
OdpowiedzUsuńRozdział świetny jak zawsze ;) co do tych hejtów to się nimi nie przejmuj :) Niektórzy ludzie są nienormalni jeżeli takie rzeczy wypisują na stronach publicznych.Masz we mnie wsparcie.Pozdrawiam i oczywiście życzę weny ;)
OdpowiedzUsuńNie ma co. Jesteś najlepsza i każdy to wie ! Twoje rozdziały są genialne. Dodajesz je bardzo systematycznie, bo codziennie ! Jeszcze nie zdarzyło mi się czytać bloga gdzie ktoś jest tak systematyczny. Pamiętaj kochamy cię, a hejtami się nie przejmuj. Popieram cię z decyzją o policji.. Groźby i wyzwiska w internecie na prawdę są karalne i masz prawo zgłosić je na policję ! Jesteśmy z tobą i wspieramy cię ! Jesteś piękną dziewczyną, lubianą i masz wielki talent ! Rozdziały są żywe, ciekawe nie są nudne ! Są wręcz idealne ! Ty jesteś idealna ;> Łochocho xd ale się rozpisałam xdd Ale napisałam samą prawdę xdd hahhahahha. Tak w ogóle rozdział świetny ! Kiedy w końcu Beata urodzi ?! ♥ Nie mogę się doczekać ! To na pewno będzie piękne dziecko ;3 ~ Pozdrawiam i życzę weny Mika. xoxo ♥
OdpowiedzUsuńZgadzam się z Miką Horan w 1000% :)
UsuńHej,Naprawde nie przejmuj się hejtami- wiem że usłyszałaś to nie raz ale to są słowa naprawde od serca ;) Myślę że to chyba jest jedna osoba która po prostu ma o coś do Ciebie pretensje chociarz nie zdążyła nawet cię poznać.Mam nadzieje że to jeden takki hejt i nie będzie ich więcej.Jesteś świetna i widać że kochasz to co robisz. :) Masz wielkie wsparcie w wielu ludziach jak sama widzisz.Piszesz wspaniale!To co że czasem musisz gdzieś jechać?Przecierz ty też jesteś człowiekiem i chcesz korzystać z wakacji jak każdy :> Nie odbieraj sobie przyjemności dla nas bo i tak już wiele zrobiłaś ;> Kocham twój bloog i to jak piszesz...Może powinnaś napisać kiedyś własną książke? :) No więc co do twojego wyglądu to : JESTEŚ ŚLICZNA . I nie mówie to specjalnie bo uwierz,że zdążyłam cię już spotkać i to nie raz ;) Mam nadzieję że pisać będziesz dalej . A takich hejterów powinno się zgłaszać,ponieważ to tylko osoby bez serca które za przeproszeniem wpieprzają się w innych życie i próbują zmienić na gorsze.Ignoruj ich ;3 oni się chyba tacy urodzili i tyle :D Pozdrawiam :** Anonimek ;3
OdpowiedzUsuń