...Następnego dnia mieliśmy tak zwany czas wolny. Gdy się obudziłam dziewczyny były już przebrane i ogarnięte. Była 7:08. Śniadanie zaczynało się za nie całe 42 minuty. Zabrałam rzeczy i poszłam się ubrać, uczesać itp. Ubrałam ulubione czarne rurki, luźną przydużą czerwoną bluzkę z buźka i vansy. Uczesałam się w kucyka. Także się umalowałam. Popatrzyłam w lustro i jednak rozpuściłam włosy. Na głowę ubrałam ulubionego full capa. Taki styl lubiłam. Wyszłam z łazienki i poszłam na śniadanie. Jak zawsze siedziałam z 1D. Zastanawiałam się z chłopcami co będziemy dziś robić. Chłopcy powiedzieli mi żebym za 15 minut przyszła do pokoju obok tak zwanej ,,bawialni''. Ten pokój był praktycznie cały ze szkła i było w nim mnóstwo roślin. Nikt z koloni tam nie przychodził. Po 15 minutach poszłam tam. Chłopcy już tam byli. Niall miał ze sobą gitarę.
-Hej, no jestem i co ? -Spytałam
-Mamy dla ciebie małą niespodziankę. -Powiedział Louis.
Niall zaczął grać, a chłopcy śpiewali. Piosenka była świetna. Chłopcy powiedzieli, że napisali ją dla mnie. Czułam się wyjątkowo. Dałam każdemu buziaka w policzek. Chłopcy się zarumienili.
-Kocham was. -Powiedziałam
-My ciebie też.- Odpowiedzieli nadal czerwieni.
- Jutro kończy się kolonia, właściwie to dziś bo wieczorem jest ognisko pożegnalne. -Powiedział smutny Niall.
-Wiem właśnie, a wy wyjeżdżacie do Londynu. -Powiedziałam ze łzami w oczach.
-Tak niestety. Będziemy za tobą tęsknić Marcheweczko. -Powiedział Louis.
-Nie wieżę, że to tak szybko minęło, ta cała kolonia. -Mówiłam,a łzy spływały mi po policzkach.
Liam podszedł do mnie, otarł łzy i mocno przytulił.
-A może.. nie wiem czy twoi rodzice się zgodzą, ale może byś z nami chciała zamieszkać ? -Spytał Liam.
-Tak, to by było dobre rozwiązanie, poprosimy twoich rodziców. -Powiedzieli razem chłopcy.
-No byłoby super, ale nie jestem pewna czy to się uda. -Odpowiedziałam.
Jeszcze trochę rozmawialiśmy, a następnie poszliśmy zagrać w ping ponga.
Tomlinsonowa
KRÓTKIE ROZDZIAŁY ! ;_;
OdpowiedzUsuńJA CHCĘ WIĘCEJ ! :D
Wiem że krótkie ale nie lubię pisać długich :D
OdpowiedzUsuń:c OO SZKODFA ZE TO JUZ KONIEC KOLONI :d
OdpowiedzUsuńty te wszystkie rozdziały napisałaś jednego dnia??
OdpowiedzUsuńNie tylko przepisałam je ze starego bloga
Usuń