Kochane moje marcheweczki mam do was prośbę. Otóż nie podszywajcie się za mnie na chacie i nie używajcie w nim mojego niku ponieważ wtedy nie będzie wiadomo czy piszę się ze mną czyli z Tomlinsonową czy nie.
jakie nienormalne ludzie... pff Tomlinsonowa nie przejmuj siem - twoi prawdziwi fani wiedzą rze to nie ty piszesz i cie wspierają, zreszta przeciez ty nie piszesz takih blendow jak ta osoba... czy ona/on nie widział(a) rze siem podkresla na czerwono?? rzaaaal takih ludzi...
ale w kazdym razie ty siem nie przejmuj - jestesmy z tobom!!
No właśnie ! Tomlinsonowa dobrze mówi ! Po co się pod nią podszywacie ?! /Asik
OdpowiedzUsuńjakie nienormalne ludzie... pff Tomlinsonowa nie przejmuj siem - twoi prawdziwi fani wiedzą rze to nie ty piszesz i cie wspierają, zreszta przeciez ty nie piszesz takih blendow jak ta osoba...
OdpowiedzUsuńczy ona/on nie widział(a) rze siem podkresla na czerwono?? rzaaaal takih ludzi...
ale w kazdym razie ty siem nie przejmuj - jestesmy z tobom!!
~najwierniejsza fanka ;*
Dzięki kochana :*
UsuńKiedy kolejny rozdial?/ Malikowa *.*
OdpowiedzUsuńJutro. Co dziennie dodaję 1 rozdział, a jeśli mam wenę to zdarza się że po 7 ^^ Ale dziś nie mam za dużo czasu. Zadania, szkoła sama wiesz jak to jest
Usuń