czwartek, 16 maja 2013

Rozdział 98

       ...Następny dzień- dzień koncertu. Tego dnia obudziłam się dosyć wcześnie bo o jakiejś 7 nad ranem. Poszłam się przebrać w wybrany prze ze mnie zestawik, umalować się, uczesać i umyć. Innymi słowy- dzień jak co dzień. Zeszłam do jadalni gdzie czekało już na mnie śniadanie. Szybko je zjadłam i pobiegłam do swojego pokoju spakować wszystko co będzie mi potrzebne na koncercie. Gdy już byłam gotowa napisałam kartkę: ,,Jadę na koncert 1D, wrócę jutro -Beata''. Vanessa wiedziała, ze mnie nie będzie, ale wolałam to napisać by się nie martwili. Zabrałam torbę i wyszłam z domu. Poszłam na przystanek i czekałam na autobus który miał mnie zawieść na arenę. Po jakiś 30 minutach już tam byłam. Przywitałam się z ochroniarzem który stał na zewnątrz areny- Oskarem. Wpuścił mnie do środka. Gdy tam weszłam zobaczyłam, że chłopcy już tam są i robią próbę. Wszyscy mi pomachali i wrócili do próby. Usiadłam w pierwszym rzędzie i zaczęłam ich oglądać. Było mega zabawnie. Postanowiłam nagrać kawałek ich próby i wstawić na TT. Po chwili miałam setki komentarzy. Po jakiś 2 godzinach próby chłopcy zrobili sobie chwilę przerwy. Zaczęliśmy rozmawiać. Koncert ogólnie miał się zacząć o jakiejś 19:00, a była dopiero 11:07. Mieliśmy masę czasu. 
-Beatka zaśpiewaj coś z nami. -Powiedział Liam
-Ale teraz czy w trakcie koncertu ? -Spytałam
-I tu teraz i tam potem. -Powiedział Niall
-Teraz mogę, ale koncert jest wasz i wy go sami zrobicie. -Pokazałam im język
-Dobra to teraz. -Uśmiechnął się Zayn
Wyszliśmy wszyscy na scenę i zaczęliśmy śpiewać i się wygłupiać. Było całkiem zabawnie. Po chwili wszyscy walnęliśmy się na podłogę jak nienormalni. Do sali weszła Elżbiet. Przywitałam się z nią i zaczęłyśmy rozmawiać. Chłopcy wrócili do prób.
-I jak ci się podoba życie sławnych ludzi ? -Spytała El
-Jakich sławnych ? Ja jestem normalną dziewczyną. -Zaśmiałam się.
Rozmawiałyśmy nadal, ale co chwilę robiłyśmy sobie przerwę z gadaniem by pośmiać się z chłopców. Niall wskoczył na plecy Louisa i krzyknął ,,Patataj koniku''. Po chwili Louis zarżnął jak koń i przebiegł z Niallem na plecach całą salę. Ja z El nie mogłyśmy się powstrzymać ze śmiechu. To było mega zabawne. W jednej sekundzie Louis zrzucił Nialla. Ten spadł na tyłek i zaczął udawać, że płacze. Podeszłam do niego ,,niby mu uwierzyłam, że płacze'' i zaczęłam go pocieszać. Dałam Niallowi szybkiego całusa w usta.
-Ja też chcę buziaka ! -Krzyknął Liam
-Dobrze, dobrze, ale w policzek. -Powiedziałam podchodząc do niego.
Przymierzałam się do dania mu całusa, a on w tej chwili przekręcił głowę i dostał go w usta. 
-Skradłem całusa Beatce ! -Krzyknął Liam ciesząc się jak głupi.
-Ja ci dam dawać buziaka mojej dziewczynie ! -Powiedział Niall podnosząc się szybko z podłogi.
Chłopak zaczął gonić Liama. Ten wybiegł z areny. Pobiegliśmy za nimi. Fanki które stały przed areną zaczęły się śmiać. Niall w końcu dogonił Liama i wskoczył mu na plecy. Zaczął go lekko uderzać w głowę.
-Beata jest moja ! -Krzyknął Niall
-Nie bo moja ! -Powiedział Liam śmiejąc się.
Chłopcy zaczęli się kłócić. Wszyscy do o koła się śmiali. Nagle chłopcy podeszli do mnie i spytali kogo jestem.
-Ja nie jestem niczyja, ja jestem tylko i wyłącznie swoja. -Zaśmiałam się
-I co widzisz ! Beata powiedziała, że jest... -Zaczął Niall- Jak to nie moja ? -Oburzył się chłopak
-Ja jestem twoją dziewczyną, ale nie twoją własnością. -Mówiłam nadal się śmiejąc.
-No właśnie Liam, Beatka jest moją dziewczyną. -Powiedział odwracając się do Liama
Miałam przeczucie, że chłopak mnie nie słucha. Wróciliśmy do areny. Chłopcy wrócili do próby, a ja do rozmowy z El. Wszystko przebiegło spokojnie. O 18:00 chłopcy poszli się przygotowywać do koncertu.

_________________________________________
Coś mi chyba nie wyszło ;/ Nie mam dziś weny. Jutro będzie lepiej obiecuję :)

Zapraszam do czytania: http://jestem-nastia.blogspot.com/
 http://afterallstillsoclose.blogspot.com/


Tomlinsonowa

10 komentarzy:

  1. Awww Awww boskie *__* Czekam na n.n. Masz wene !! /Asik

    OdpowiedzUsuń
  2. czego chcemy? -GEJÓW !
    jakich? -ZDRADZAJĄCYCH SIĘ !
    kim jesteśmy? - TOMLINSONERKAMI !

    Tomlinsonerka
    PS. mówi się/pisze 'powstrzymywać się OD śmiechu, a nie ZE śmiechu' !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mówiłam setki razy: W tym blogu nie będzie gejów ani biseksualistów. Jeśli się nie podoba to trudno.

      Usuń
    2. POPIERAM !!!
      AHA I BOOOOOOSKI ROZDZIAŁ xD
      Pozdro ~ Miśkax3

      Usuń
    3. widzisz?? ludzie mnie popierają!
      każdy chce gejów, tylko boją się ci to powiedzieć
      Tomlinsonerka

      Usuń
    4. Po pierwsze Miśkax3 nie napisała kogo popiera więc nie masz dowodów na to, że ciebie poparła. Jeżeli nie podoba ci się to, że nie ma gejów to możesz mnie już nie czytać. Ja piszę tak jak chcę i nikt mi nie będzie mówił co mam zrobić. Jeśli chcesz mieć gejów to proszę bardzo, nie zabraniam ci zrobienia własnego bloga. U mnie czegoś takiego nie będzie.

      Usuń
  3. Ej anonim pisz jako: np .Tomlinsionerka1 czy coś bo ja jestem Tomlinsionerka i ktoś może pomyśleć że ja takie rzeczy tutaj wypisuje : P Po za tym Uważam że Tomlinsonowa nie miała ANI JEDNEGO nudnego rozdziału i nie potrzebuje jakiś gejów itp. ponieważ radzi sobie bez takich rzeczy :) /Tomlinsionerka

    OdpowiedzUsuń