...O jakiejś 2:00 obudziłam się. Obudził mnie grzmot i przeciąg. Była burza, a wiatr wiał tak mocno, że aż otworzyły mi się drzwi od balkonu. Poszłam je szybko zamknąć, a potem jak najszybciej się dało wskoczyłam do łóżka. Zawsze gdy była burza szłam do Nialla, a teraz nie miałam jak. Postanowiłam do niego zadzwonić.
-Halo ? -Spytał Niall
-Cześć to ja, obudziłam cię ? -Spytałam
-Nie, nie spałem. Coś się stało ?
-Jest burza...
-I nie masz do kogo iść ? Czekaj już do ciebie lecę. -Zaśmiał się.
-Nie no co ty, po prostu nie mogę zasnąć.
-Ja właśnie dziś też nie mogę, cały czas o tobie myślę.
-Stęskniłam się za tobą.
-Ja też. Chciałbym byś tu była. Wszyscy za tobą tęsknimy.
-Ja za wami też, nie wiecie nawet jak bardzo. -Zaczął mi się łamać głos.
-Nie martw się, niedługo się zobaczymy. Za 4 dni mamy koncert w Los Angeles.
-Nie mogę się doczekać.
-Ja też. Kocham cię.
-Ja ciebie bardziej.
-Nie możliwe. Idź spać, musisz się wyspać.
-Ty też. Dobranoc. -Powiedziałam i się rozłączyłam.
Położyłam się w łóżku, przytuliłam misia którego dostałam kiedyś od Nialla i zamknęłam oczy. Niedługo po tym zasnęłam.
Obudziłam się o jakiejś 7:05. Zabrałam ubrania, które przygotowałam wczoraj i poszłam się przebrać, uczesać i umalować. Zeszłam do jadalni. Siedziała tam Pony i jadła płatki z mlekiem. Przywitałam się z nią i zrobiłam sobie śniadanie. Zaczęłam jeść. Gdy zjadłam do jadalni weszła Mary i Green. Także zaczęły jeść. Zaczęłyśmy rozmawiać. Po jakiś 10 minutach przyszedł Diego.
-Cześć dziewczyny, i jak wam się spało ? -Spytał
-Dobrze. -Odpowiedziałyśmy wspólnie.
-To dobrze, dzisiaj jedziemy do studia nagrań. Nagracie tam piosenkę, a potem zrobimy dla niej teledysk.
-Ale czad ! -Krzyknęła Pony
Zaczęłyśmy się śmiać. Gdy zjadłyśmy poszłyśmy po rzeczy. Ja zabrałam tylko telefon i sweter. Po jakiś 5 minutach wszyscy wyszliśmy z domu. Pojechaliśmy do centrum L.A. i weszliśmy do studia. Przywitaliśmy się z wszystkimi. Pan który napisał dla nas piosenkę pokazał nam muzykę do niej i pokazał słowa. Piosenka była mega. Weszłyśmy do sali nagrań i zaczęłyśmy śpiewać. Za 3 razem piosenka wyszła bardzo dobrze. Wyszłyśmy ze sali i poszłyśmy do Vanessy i Diego którzy mieli nas przygotować do nagrania teledysku. Nasze stylizacje były bombowe ! ( Stylizacja Pony, Stylizacja Green, Moja stylizacja i Stylizacja Mary ). Vanessa nas także umalowała i zrobiła nam fryzury. Wszystko idealnie pasowało do piosenki. Piosenka mówiła o marzeniach 4 dziewczyn które je spełniły i nosiła tytuł: ,,Dreams'' ( po Polsku ,,Marzenia'' ). Nagrywałyśmy ją jakieś 4 godziny. Po tym wszystkim zmęczone pojechałyśmy do domu. Gdy tam byłyśmy od razu poszłam do swojego pokoju i usiadłam na fotelu. Załączyłam laptopa i zaczęłam przeglądać różne strony na internecie. Weszłam na swojego bloga. Co tam zobaczyłam ? Pytania typu: ,,Czy to prawda, że ty i Niall nie jesteście już parą ??''. Nie wiedziałam o co chodzi. Zaczęłam szukać informacji na ten temat. Chodziło o to, że nie pokazuje się już z Niallem tak jak kiedyś. Odpisałam wszystkim, że ja i Niall nigdy się nie rozstaliśmy. Przeglądnęłam jeszcze Twittera. Do Nialla też były kierowane takie pytania, chłopak odpowiedział podobnie jak ja. Jedna z jego odpowiedzi mnie poruszyła: ,,Ja i Beatka nigdy się nie rozstaliśmy i nigdy się nie rozstaniemy. Kocham ja najbardziej na świecie i pragnę przeżyć z nią całe moje życie.''. Wzruszyłam się. Gdy była jakaś 21:30 poszłam zrobić kolację. Potem zobaczyłam jeszcze jak wygląda nasz teledysk, który został wrzucony przez nasze studio na You Tube. Mieliśmy już mnóstwo wejść i wiele komentarzy. Byłam strasznie szczęśliwa. Gdy zjadłam położyłam się na łóżku i w krótkim czasie zasnęłam.
__________________________________________________________
Zapraszam do czytania: http://jestem-nastia.blogspot.com/http://afterallstillsoclose.blogspot.com/
http://mojemarzenie-onedirection.blogspot.com/
http://inspirationpprimaliry.blogspot.com/
Tomlinsonowa
Boskie ! I świetne ciuszki :) /Asik
OdpowiedzUsuńZ A J E D W A B I S T E !!! Świeetne,boskie,extra,super!! ^^ Widzę że wena była :) Czekam z niecierpliwością na następny rozdział /tomlinsionerka xDD PS chciałabym także napisać blooga tylko nie mam pojęcia o czym i jaką dać historyjkę,czy mogłabyś mi pomóc? ;_;
OdpowiedzUsuńOczywiście, ze mogę :) Możesz do mnie napisać na gg które jest podane w zakładce o mnie lub napisać na fb. Jeśli nie możesz z jakiegoś powodu napisać do mnie na gg lub fb to napisz mi na czym masz konto i na czym możesz do mnie napisać :) Jeśli nie będę miała na tym konta, a będę mogła Ci pomóc to je na pewno zrobię :) Czekam na odpowiedź :)
UsuńBOOOSKIE !!!
OdpowiedzUsuń^.^
CIUSZKI TEŻ
xD
Ale głównie chodzi mi o rozdział
JEEEST CUDOOOWNY !!!!
Czekam na next
Pozdro ~ Miskax3
Super<3<3<3
OdpowiedzUsuń