...Następnego dnia obudziłam się pierwsza o jakiejś 5:30. Poszłam się ogarnąć, a potem zrobiłam śniadanie. Gdy wszyscy się obudzili zjedliśmy je. Gdy była jakaś 7:25 poszliśmy do szkoły jak każdego dnia.
Wszystkie pozostałe dni aż do konkursu ,,Mam talent'' mijały tak samo. Szkoła, nauka, próby, jedzenie i spanie. Gdy nadszedł dzień konkursu ubrałam ten zestawik. O tej co zawsze poszliśmy do szkoły. Na 3 godzinie lekcyjnej miał być konkurs. Strasznie się denerwowałam. W tym dniu nie mieliśmy lekcji, mieliśmy czas na próby. Była 3 godzina lekcyjna. Wszyscy zebrali się na sali gimnastycznej. Był pan Filippe, który miał wręczyć nagrodę-Kontrakt z jego firmą. Z tych 50 osób które wyczytała nasza wychowawczyni byłam ja. Strasznie cieszyłam się z tego powodu. Miałam ostatni numerek. Weszła 1 osoba, potem 2, 3 i tak dalej. Minęły 2 godziny. W końcu nadeszła maja kolej. Wyszłam na scenę i zaczęłam śpiewać przygotowaną przeze mnie piosenkę. Skończyłam. Poszłam do chłopców.
-Byłaś wspaniała na pewno wygrasz ! -Powiedział Zayn
-Dzięki, ale wiesz są lepsi ode mnie. -Powiedziałam
-Ja nie widzę nikogo lepszego, a ty Niall ?
-Ja też nie. -Odpowiedział Niall
-Na prawdę byłaś wspaniała ! -Powiedział Harry
-Dobra, dobra zobaczymy wyniki. Na 100% nie wygrałam. -Powiedziałam
Czekaliśmy jakąś godzinę na wyniki. Sędziowie chyba nie wiedzieli kto ma wygrać. Cały czas się kłócili. Fajny widok. Rozmawiałam cały czas z chłopcami. Po chwili doszły do nas dziewczyny- Ness, Natalia i Andzia. Także z nimi porozmawialiśmy. Nadeszła chwila prawdy. Pan Filippe wyszedł na scenę.
-A więc zwycięzcą konkursu oraz kontraktu zostaje.... -Powiedział
Nie wierzyłam własnym uszom. Chłopcy wepchnęli mnie na scenę.
-Moje gratulacje. -Powiedział wręczając mi kontrakt -Zadzwonimy dziś i zapytamy czy zgadzasz się na nasze warunki.
-Dobrze, dziękuje bardzo. -Powiedziałam
Nasza wychowawczyni chciała bym zaśpiewała jeszcze raz piosenkę. Zaśpiewałam ją. Po godzinie wraz z chłopcami pojechałam do domu. Byłam bardzo szczęśliwa.
-Wygrałam ! Wygrałam ! -Krzyknęłam gdy tylko zobaczyłam Elżbiet
Pogratulowała mi. Dałam jej kontrakt by go zobaczyła. Zaczęła czytać.
-Beata, czytałaś już go ? -Spytała po godzinie
-Nie jeszcze nie, a co ? -Spytałam
-Gdy zgodzisz się na ich warunki będziesz musiała wyjechać do Ameryki.
-Co ?!
-No tak, do Ameryki tam jest ich studio.
-Aż tam ?
-Tak. Pisze także, że mają 3 dziewczyny z którymi będziesz śpiewać w zespole.
-Beata, zgadzasz się na to ?! -Spytał przerażony Niall
-Nie wiem, muszę się zastanowić. -Powiedziałam siadając na krześle.
Gdy usłyszałam, ze muszę wyjechać byłam rozpaczona, ale jednak z drugiej strony to mogła być moja jedyna szansa na zostanie gwiazdą.
____________________________________________________________________
Wyniki konkursu:
Przepraszam, że dopiero dziś ale nie miałam czasu. Więc :
1 miejsce- Anastazja Szuba z blogiem: http://jestem-nastia.blogspot.com/
2 miejsce- Karolina z blogiem - http://afterallstillsoclose.blogspot.com/3 miejsce - Natalia z blogiem: http://mojemarzenie-onedirection.blogspot.com/ oraz Victoria z blogiem: http://inspirationpprimaliry.blogspot.com/
Dziękuję wszystkim za branie udziału. Za 1 miejsce będzie publikowany blog przez 3 tygodnie z miomi rozdziałami. Za 2 przez 2 tygodnie, a za 3 przez tydzień. xxLokixx odrzuciłam twoje zgłoszenie ponieważ jesteś już umieszczona na blogach które czytam.
Zapraszam do czytania: http://jestem-nastia.blogspot.com/
http://afterallstillsoclose.blogspot.com/
http://mojemarzenie-onedirection.blogspot.com/
http://inspirationpprimaliry.blogspot.com/
Tomlinsonowa
SUPER czekam na next <3<3<3<3
OdpowiedzUsuńBoskie :** czekam na następny rozdział... :)
OdpowiedzUsuńhejka! hejka! to znowu ja... najwierniejsza fanka!
OdpowiedzUsuńo matko... Beatka wygrała!!!!!!!! normalnie siem nie spodziewałam!! (sorencje za nadórzywanie wykzyknikuw xDxD)
i do tego ten zestawik - jest bossski ;)
szybciótko dodawaj nastempny rozdzialik gdyż jestem ciekawa czy Beatka zgodzi siem na warunki tego kontraktu.
~najwierniejsza fanka ;*
Przepraszam że jako Anonimek ale narazie nie moge zrobić sb konta z pewnego powodu więc bd sie podpisywać Tomilsonerka :D xDDDD
OdpowiedzUsuńsupeeeeeeeer, fajny ten obrót spraw tak wtajemnicza i chce się więcej :)
OdpowiedzUsuń