wtorek, 4 czerwca 2013

Rozdział 117

        ...Następnego dnia obudziłam się około 8. Zauważyłam wpatrzone w siebie oczy Horana.
-Cześć księżniczko. -Powiedział dając mi całusa w czoło. -I witaj druga księżniczko.-Chłopak pocałował mój brzuch.
-Cześć.-Odpowiedziałam z uśmiechem.- Niall, tam jeszcze nic nie ma.
-Jak nie jak tak. Przecież tam jest początek nowego życia. -Zaświeciły mu się oczy.
Zaczęłam się śmiać.
-Zadzwoniłem wczorwj do rodziców i wszystko im powedziałem. Są bardzo szczęśliwi. -Powiedział gładząc mój policzek
-Haha, pewnie już cały świat o tym wie.
-A tam, tylko kilka milionów. Musiałem pochwalić się przecież na twitterze.
-Oj Niall, Niall.
-No co ? -Uśmiechnął się.- Co chcesz na śniadanko ?
-Byle co. Zjadła bym nawet konia z kopytami.
-Hmmmm. To może zrobię irlandski przysmak ?
-Nie wiem co to, ale możesz zrobić.
Chłopak wyszedł z pokoju i poszedł do kuchni. Ja w tym czasie się trochę ogarnęłam. Po 20 minutach zeszłam na dół.
-Przyszła pani Horan, śniadanie gotowe. -Powiedział zapraszając mnie gestem dłoni do stołu.
-Przyszła pani Horan z przyjemnością coś przekąsi. -uśmiechnęłam się i usiadłam przy stole.
Razem z Niallem zaczęliśmy jeść. Do tej pory nie wiem co zjadłam, ale było pyszne. Po śniadaniu Niall spytał się mnie kiedy mam zamiar przyjąć jego nazwisko. Oboje ustaliliśmy, że następnego dnia się tym zajmiemy się ustalaniem oficjalnej daty ślubu. Byłam cała podjarana, a Niall był cały w skowronkach. Resztę dnia spędziliśmy na leniuchowaniu.
------------------
Przepraszam, że dopiero teraz czyli około 21:00 to wstawiam, ale nie mogła podłończyć się do neta. Na szczęście mi się udało. Co do nadprzyrodzonej. No więc ja ogólnie w tym momencie nie posiadam swojego laptopa i nie mam na czym pisać ponieważ go zalałam :/ rozdziały piszę przez aplikacje na telefonie. Niedługo mam jechać po nowego lapka i wtedy zacznę pisać nadprzyrodzoną. Mam nadzieję, że nie macie do mnie o to żalu.

Tomlinsonowa

2 komentarze:

  1. NIE MAMY ŻALU
    NIE TWOJA WINA!!!!
    BOSKI ROZDZIAŁ ;D
    CZEKAMY NA NEXT
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń