sobota, 22 czerwca 2013

Rozdział 135

*5 miesięcy później*
      Następnego dnia obudziłam się około 3-4 nad ranem. Poczułam straszny ból w brzuchu.
-Niall ! -Krzyknęłam
-Co się stało ? -Spytał zaspany
-Wody mi odeszły !
-Co ?!
-Dzwoń na pogotowie ! Ja rodzę !
Chłopak momentalnie zerwał się z łóżka. Wyciągnął torbę z moimi rzeczami, podał mi sweter by nie było mi zimno, sam się ubrał i wziął mnie na ręce. Popędził do samochodu. Nawet nie zamknął za sobą drzwi do domu. Po chwili jechaliśmy do szpitala.
-Oddychaj głęboko. -Powiedział trzymając mnie za rękę.
Zrobiłam to co mi kazał. Po 10 minutach byliśmy w szpitalu. Znalazłam się na porodówce. Zaczęłam rodzić. Niall przez cały czas był przy mnie i trzymał mnie za rękę. Był bardzo dzielny lecz kiedy pojawiła się mała główka Lux ten zemdlał. Jeden z lekarzy zabrał Nialla, a reszta została ze mną. Po chwili Lux w całości wyszła na świat. Lekarze powiedzieli, że mała jest zdrowa. Kiedy Niall ją zobaczył był bardzo szczęśliwy. Po 3 dniach zabraliśmy ją do domu. 

____________
Boże przepraszam na prawdę przepraszam za to, że rozdział jest mega krótki. Obiecuję, że zrobię dłuższy jutro. Przepraszam, ale dziś nie mam czasu ponieważ o 15 idę na urodziny do Natalki, a jeszcze muszę się przygotować. Mam nadzieję, że nie jesteście źli. 

4 komentarze:

  1. SIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMA!!!
    Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam ! Przepraszam !

    SOOOOOOOOOORKA, ŻE NIE KOMENTOWAŁAM ALE DZIŚ DOPIERO OD 3 DNI WESZŁAM NA KOMPA BO MIAŁAM WIEEEEEEEEEEEEEELKI ROZPIERDZIEL!!!!!
    Jutro o 21 : 00 występuje w gminie xD z koleżankami i kolegami więc trwają próby.
    ŻYCZCIE SZCZĘŚCIA

    PS. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI :D
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Mam nadzieję, że dasz z siebie wszystko :)

      Usuń
    2. aaaaaahahah.xD
      WRÓCIŁAM !!!
      I wiesz co ? xD
      Udało się i nic nie zepsułyśmy i nawet tak strasznie nie fałszowałyśmy !!! xDD
      A POMIMO TEGO MIAŁAM WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE NA NAJŁADNIEJSZY WIANEK
      I 1 MIEJSSCE ZA MANDELE CZY MENDELE
      Pozdro ~Miśkax3

      Usuń
  2. Miśkax3 TRZYMAM KCIUKI ! <3 JEEEEJEJEJEJEJEEJEJEJEJJ MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA, MAJĄ DZIDZIUSIA !!!!!!!! OŁ YEAH W KOŃCU MAJĄ DZIDZIUSIA ! TAK SIĘ CIESZĘ ! NIE WIEM CZEMU ALE PO PRZECZYTANIU SŁÓW : " Był bardzo dzielny lecz kiedy pojawiła się mała główka Lux ten zemdlał." ZACZĘŁAM SIĘ ŚMIAĆ ! TAK SIĘ ŚMIAŁAM, ŻE AŻ MOJA MAMA WESZŁA DO POKOJU I SPYTAŁA CO SIĘ STAŁO XD ROZDZIAŁA ZACZEBISTY. CZEKAM NA NASTĘPNY. xoxo ~ Mika.

    OdpowiedzUsuń