czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział 140

*Oczami Nialla*
Siedziałem na scenie i patrzyłem jak idą przygotowania do koncertu. Lux była u mnie na rękach. Przez cały czas zastanawiałem się gdzie jest Beata. Wyszła 10 minut temu, a sklep jest za rogiem. Jednak mogła spotkać fanów, albo w sklepie mogła być kolejka więc nie przejmowałem się tym zbytnio. Wiedziałem, że przyjdzie punktualnie na koncert który rozpoczynał się o godzinie 19:00. W tej chwili była 18:35 więc mieliśmy jeszcze trochę czasu. Jednak kiedy była 18:55 i dziewczyny wchodziły powoli na scenę zacząłem się denerwować ponieważ Beaty nadal nie było. Poszedłem do Vanessy.
-Widziałaś Beatę ? -Spytałem
-Nie, a co nie wróciła jeszcze ? 
-Właśnie nie. 
-Cholera. -Vanessa wiedziała o sprawie z groźbami. 
-Myślisz...
-Myślę. 
-To co teraz ?! Trzeba jej poszukać ! 
-Wiem. Idę do chłopców by ci pomogli ja niestety muszę tu zostać. Kurde jak dziewczyny bez niej zaśpiewają ?!
-Serio to cię teraz najbardziej interesuje ?! A jeśli coś się jej stanie ?!
-Nic jej nie będzie. Słuchaj pomogę wam jej szukać jak koncert się skończy. Poproszę jeszcze Diego o pomoc. Nie martw się Niall, Beatka się znajdzie.
-Mam nadzieję. Słuchaj mogła byś wziąć Lux ? Ja idę jej szukać. 
-Jasne. Weź jeszcze chłopców.
Tak jak mówiła Vanessa poszedłem do chłopców. Wspólnie zaczęliśmy szukać Beaty. Kiedy dotarliśmy do jednego zaułku znaleźliśmy jej portfel. Wtedy zacząłem się bać coraz bardziej. Chłopcy próbowali mnie uspokoić, ale kiedy wybuchłem niepohamowanym... płaczem... poddali się ponieważ wiedzieli, że nie uda im się mnie uspokoić. Zabrali mnie z powrotem do Areny w której odbywał się już koncert. Nie wiedziałem co mam teraz zrobić. 
-Boże, to przeze mnie. Wiedziałem, że nie powinna iść sama. Jeśli coś jej się stanie nie daruję sobie tego. -Mówiłem przez łzy
-Niall, nic jej nie będzie. Na prawdę. I nie obwiniaj się. To nie twoja wina. -Powiedziała przytulając mnie Andzia.
-Moja ! Właśnie, że moja ! Pozwoliłem jej pójść samej ! 

Tomlinsonowa

6 komentarzy:

  1. Awww świetne :) Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko . Płacze ;(
    powiedz chociaz czy ona bedzie zyla?
    /Malikowa*_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka ^^ Przykro mi, ale gdybym powiedziała to to nie było by już takie: O boże ! Ciekawe co dalej ?!

      Usuń
  3. O.O
    NIEEEEEEEE!!!
    ONA.MA.ŻYĆ.
    ZROZUMIANO ???!!!
    XD
    BOOOOOOOOOOOOOSKI :D
    Czekam na next
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
  4. JEJU !!!!!!!!!!!!! DZIĘKUJĘ ZA WYSŁUCHANIE PROŚBY ! ALE TERAZ TO JEST ZA BARDZO STRASZNE XD A JESLI ONA NIE PRZEZYJE ?! JEŚLI COŚ JEJ SIĘ STANIE ?! TERAZ TYLE PYTAŃ KRĄŻY MI PO GŁOWIE ! ROZDZIAŁ ŚWIETNY ! ~ Mika.
    P.S. Jutro mam zakończenie roku i będzie pasek ! Uwierzcie w drugiej klasie gimnazjum trudno jest mieć pasek :P A wy jakie średnie ? Moja dokładnie 4.90 ^^ tylko musiałabym mieć 5 z fizyki a mam 4 i miałabym 5.0 xdd Łohoho ale się rozpisałam ! Pewnie i tak was to nie obchodzi :P hahah. Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał gratulacje. Ja w 1 klasie gima nie mam paska.

      Usuń