...Andzia krzyknęła z przerażeniem, że odeszły jej wody. Na tychmiast chwyciłam za telefon i zadzwoniłam na pogotowie. Harry podbiegł do dziewczyny, chwycił ją za rękę i pokazywał jak spokojnie oddychać. Andzia była nieco przerażona, a on zachował spokój. Po 10 minutach przyjechało pogotowie. Zabrali Andzie oraz Harrego. Ja i reszta musieliśmy jechać samochodem. Liam i Alex nie pili dlatego nas zawieźli. Niby wipiliśmy tylko jedno małe piwko, ale jednak nie mogliśmy pojechać sami. Po chwili byliśmy w szpitalu. Oczywiście nie pojechaliśmy wszyscy, większość zostala. Była 23:21. Byłam zniecierpliwiona, zresztą jak wszyscy. Po około 00:00 wyszedł Harry.
-Mam córkę !- krzyknął szczęśliwy.
-Jest zdrowa ?- spytała jego mama
-Tak, zdrowa i śliczna. Urodziła się dokładnie o północy.
Chłopak był czerwony ze szczęścia. Uśmiech nie znikał mu z buzi. Niedługo po tym mogliśmy wejść do Andzi. Dziewczyna trzymała na rękach śliczną dziewczynkę owiniętą w różowy kocyk. Jej mocno zielone oczy wpatrywały się we mnie. W tej chwili po raz pierwszy tak na prawdę zapragnęłam dziecka. Harry i reszta pojechali do domu po rzeczy Andzi, a ja z nią zostałam.
-Bolało ?- spytałam po chwili
-Cholernie. -powiedziała krzywiąc się.
-Harry pewnie cały we skowronkach ?
-Tak. Latał jak opentany jak Darcy wyszła na świat.
-Haha, rozumiem go. Wyobrażam sobie Nialla.
-Haha właśnie zrobiłam to samo. Fajnie by to wyglądało.
-Może kiedyś go takiego zobaczymy.
-No mam nadzieję.
Gadałyśmy tak do czasu aż przyjechał Harry i Niall. Po jakiś 2 godzinach ja i Nialler pojechaliśmy do domu. Andzia musiała zostać 3 dni w szpitalu, a Hazza został z nią.
Tomlinsonowa
Dzidziuś ! Jej ! ^^
OdpowiedzUsuńKocham twojego bloga !!!!!!!!!!!
Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział !
Kurcze... Oni muszą mieć bobaska.... Następny rozdział musi być +18 i niech Beatka w końcu zajdzie w ciąże ! Niall będzie bardzo szczęśliwy i ja też xd
ROZDZIAŁ ZACZEBISTY !
KOCHAM xoxo
~ Mika.
POPIERAM Mika Horan - "Kurcze... Oni muszą mieć bobaska.... Następny rozdział musi być +18 i niech Beatka w końcu zajdzie w ciąże ! Niall będzie bardzo szczęśliwy i ja też xd"
OdpowiedzUsuńBOOOOOOOOOOOOOOOOOSKI ROZDZIAŁ :D
Czekam na next
Pozdro ~Miśkax3
Super :) <3
OdpowiedzUsuńDlaczego Alex nie piła? i pod pisuje sie pod tam tymi komemtarzami
Usuń