...Obudziłam się o jakiejś 1:30. Obudziłam się tak wcześnie tylko dlatego że była potworna burza z piorunami, a gałęzie jednego z drzew trzaskały mi się o szybę. Nie lubiłam burz, szczerze mówiąc to nawet się ich troszkę bałam. Przez jakiś czas zastanawiałam się co robić ponieważ nie potrafiłam zasnąć. Postanowiłam pójść do pokoju Nialla. Wyszłam po cichu z pokoju i przeszłam na palcach do jego pokoju. Gdy do niego weszłam obudziłam śpiącego słodko Nialla.
-Co się stało ? -Spytał zaspany chłopak
-Mogę z tobą spać ? Jest burza i nie mogę zasnąć. -Powiedziałam patrząc się na niego.
-Jasne, chodź tu do mnie. -Powiedział po czym przesunął się na drugi koniec łóżka i zaprosił mnie do siebie.
Położyłam się do łóżka i natychmiast przytuliłam do chłopaka. Niall dał mi całusa w szyję. Po jakiś 5 minutach zasnął, a ja nadal nie mogłam. Zamknęłam oczy i zaczęłam myśleć. Myślałam o niebieskich migdałach. Nie wiem dokładnie ile tak myślałam ponieważ szybko zasnęłam. Następnego dnia Niall obudził mnie całuskiem w nos.
-Jeszcze 5 minut. -Powiedziałam kładąc poduszkę na głowę.
-Nie, teraz wstawaj śpioszku. -Powiedział śmiejąc się.
-5 minut, tylko 5 minut. -Mówiłam zaspana.
-A jak co zrobię to wstaniesz ?
-A zrobisz mi śniadanko ? -Spytałam odkładając poduszkę i pacząc na Nialla
-A zrobię. Zaraz będę księżniczko. -Powiedział i wyszedł z pokoju.
Ja położyłam się jeszcze i przez chwilę drzemałam. Po jakiś 5 minutach przyszedł Niall. Usiadłam na łóżku, a mój kochany Niall podał mi kanapkę.
-Kocham cię. -Powiedziałam dając mu całusa i odbierając śniadanie.
-Ja ciebie też, nawet nie wiesz jak bardzo. -Powiedział siadając obok i pacząc jak jem.
Po jakimś czasie zjadłam i poszłam się przebrać w ten zestaw. Wyszłam z toalety już ogarnięta i zeszłam na dół. Chłopcy już tam byli.
-Za ile na próbę ? -Spytałam
-Za 18 minut. -Odpowiedział Louis.
Usiadłam obok Liama i Nialla. Zaczęliśmy coś oglądać. Po 18 minutach wyszliśmy z domu i ruszyliśmy na próbę. Gdy dojechaliśmy chłopcy jak co dzień przywitali się z fankami. W tłumie dostrzegłam Ness i Andzie. Pokazałam je chłopcom po czym oni je zawołali. Weszliśmy do Areny. Chłopcy robili próbę, a ja i dziewczyny rozmawiałyśmy i oglądałyśmy ich wygłupy. Było całkiem zabawnie.
-Ej Beata od kiedy jesteś z Niallem ? -Spytała po jakimś czasie Ness.
-Od jakiś 2 tygodni. A co ? -Spytałam
-Nie nic tylko tak pytam. -Odpowiedziała.
Nadal patrzyłyśmy na próbę. Niall zaczął śmiesznie tańczyć. Ja i dziewczyny tak zaczęłyśmy się śmiać, że zabrakło nam tchu. Chłopcy na dodatek zaczęli go naśladować. Po jakimś czasie chłopcy zrobili przerwę. Przyszli do nas i spytali czy jesteśmy głodne. Odpowiedziałyśmy, że tak, a chłopcy powiedzieli Oskarowi by przyniósł nam coś do jedzenia. Po jakiś 10 minutach Oskar wrócił i dał nam jedzenie. Gdy zjedliśmy chłopcy poszli dalej ćwiczyć. Gdy była 19:00 1D skończyło próbę. Pojechaliśmy odwieźć dziewczyny,a następnie sami pojechaliśmy do domu. Gdy już w nim byliśmy poszliśmy popływać w basenie, a potem poszliśmy oglądać film. O 22:30 Elżbiet kazała nam iść spać ponieważ następnego dnia miał odbyć się koncert. Poszłam się przebrać i natychmiast poszłam spać. Po może jakiś 10 minutach zasnęłam.
Tomlinsonowa
awww *_* Rozdział jak zwykle świetny :*
OdpowiedzUsuńBEZNADZIEJNE !!!!!! CZEMU JESTEŚ TOMLINSONOWA A NIE HORANOWA? NIECH BEATA BĘDZIE Z JUSTINEM !!!
OdpowiedzUsuńWan XDDDDDDDDDDDDDDDD Masz rację !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! też jestem ZŁA !!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńDlatego Tomlinsonowa ponieważ na stronie na facebooku którą ona prowadzi nazywa się Tomlinsonowa i nie chciała zmieniać, a w ogóle na początku miała być z Lou ale losy potoczyły się inaczej. Beata z Justinem nie będzie ponieważ teraz są przyjaciółmi, a w ogóle z Niallem jak widzicie jest bardzo szczęśliwa. Szkoda że się nie podoba ;( Mi podoba się bardzo Tomlinsonowa sorka ze wypowiedziałam się za ciebie, ale piszę tylko to co mi kiedyś powiedziałaś.
OdpowiedzUsuńAnonimek dobrze mówi, a poza tym może Beata będzie z Lou i wtedy nazwa Tomlinsonowa będzie dobra ? Możliwe jest wszystko :)
OdpowiedzUsuńMEGAAA :D
OdpowiedzUsuń