...Koncert się zaczął. Chłopcy świetnie się bawili, a fanki były takie szczęśliwe jak chyba nigdy. Przypomniałam sobie mój 1 koncert 1D było wspaniale tak też było i tym razem. Chłopcy zaczęli się wygłupiać. Liam zaczął szorować Niallem podłogę. Potem chłopcy wraz z muzykami ( no nie wiem jak się to pisze ale z tymi co im grali :D ) zrobili ludzką piramidę, a Hazza zrobił sobie z nią zdjęcie. Następnie Zayn zaczął śmiesznie tańczyć, a chłopcy do niego dołączyli. To było bardzo zabawne. Po jakiś 5 minutach chłopcy zaczęli znowu śpiewać. Po jakiejś godzinie na scenę wpadły czyjeś majtki. Mina Harrego była bezcenna. Gdy chłopcy zaśpiewali jeszcze kilka piosenek nadszedł czas na odpowiadanie na pytania na Twitterze. Chłopcy zaczęli na nie odpowiadać. W jakimś 15 pytaniu było zawarte takie pytanie ,, Czy któryś z was ma dziewczynę ? Jak tak to który ? '' Niall się słodko uśmiechnął i zawołał mnie na scenę. Weszłam tam do nich. Byłam bardzo zestresowana ponieważ tam było jakieś 5 tysięcy ludzi ! Niall mnie przedstawił i powiedział, że tylko on ma dziewczynę i że tą dziewczyną jestem ja. Chciałam zejść ze sceny lecz Niall złapał mnie za rękę i poprosił bym została. Usiadłam na schodku i czekałam. Gdy chłopcy odpowiedzieli na następne pytania zaczęli śpiewać. Niall zadedykował mi ,, Kiss you ''. Reszta koncertu przebiegła tak jak początek, czyli była zabawna i superowa. Gdy 1D skończyło koncert poszli podpisywać autografy i robić zdjęcia z fankami. Ja i Justin czekaliśmy już na nich w aucie. Zaczęliśmy rozmowę. Gadaliśmy, gadaliśmy i jeszcze raz gadaliśmy. Po jakiś 4 godzinach przyszli chłopcy. Ruszyliśmy do domu Justina by go odwieźć, a potem pojechaliśmy do nas. Gdy byliśmy już w domu usiedliśmy wszyscy na sofie w salonie i zaczęliśmy rozmowę.
-Jak ci się podobał koncert ? -Spytał Louis.
-Było na prawdę świetnie. -Odpowiedziałam
-A co ci się najbardziej podobało ? -Spytał Liam
-To jak wycierałeś Niallem podłogę. -Powiedziałam śmiejąc się.
-To nie było śmieszne, było mi niedobrze. -Powiedział oburzony Niall.
-Oj biedny ty mój. -Powiedziałam przytulając go. -Lepiej ci już ?
-Już tak. -Powiedział uśmiechając się.
-Na Twitterze zaczęli o tobie mówić Marchewko-Powiedział Zayn patrząc na telefon.
-Co piszą ? -Spytałam zaciekawiona.
-Zastanawiają się kim jesteś. -Powiedział
-Aham. -Odpowiedziałam.
Gadaliśmy jeszcze jakiś czas, a potem Zayn puścił jakiś film. Oglądaliśmy go jakieś 2 godziny i poszliśmy spać.
______________________________________________________________________
Okej kochane, niektóre z was piszą mi bym odwaliła się od Nialla. Chciałam wam powiedzieć, że na świecie jest miliony dziewczyn które go kochają. Co by było gdyby znalazł sobie dziewczynę ? No właśnie musiałybyście to zaakceptować dlatego proszę was, zanim coś napiszecie to się zastanówcie. :)
Tomlinsonowa
Świetne ! Kocham twojego bloga, dziewczyno jesteś genialna !
OdpowiedzUsuńZNAJDZIE SOBIE LEPSZĄ !!!!!!!!!!!!!!!!! NIŻ TY !!!!!! ODWAL SIĘ DO NIEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńJezu ja tylko piszę nie mam zamiaru za niego wychodzić. Na razie to zaakceptuj może potem będzie z kimś innym. Ale nie obiecuje.
UsuńBiste !! Next !!
OdpowiedzUsuńSuperowe
OdpowiedzUsuńprzepraszam za spam
http://in-life-often-make-a-difference.blogspot.com/
jezu daj jej juz spokoj i wypachaj sie glupi anonimku ..czaisz ..
OdpowiedzUsuńzajebisty rozdzial .
.