...Następnego dnia obudziłam się dość wcześnie bo o jakiejś 6:30. Poszłam zrobić sobie i chłopcom śniadanie. Gdy skończyłam je robić wzięłam swoją porcje i zaczęłam jeść. Po jakiś 10 minutach do kuchni wszedł Harry.
-Hej, co ty tu tak wcześnie robisz ? -Spytał jeszcze lekko zaspany.
-Jem śniadanie. -Powiedziałam uśmiechając się.
-Aha, smacznego. To dla mnie ? -Spytał patrząc na stół na którym leżały kanapki.
-Tak, ale tylko jedna.
-Okej. -Odpowiedział po czym zabrał kanapkę ze stołu.
Gdy zjadłam umyłam talerz i spytałam się Hazzy kiedy wychodzimy na koncert. Powiedział, że o 11:00 mamy już tam być by zrobić jeszcze próbę. Poszłam do toalety wziąć prysznic i się umalować.Wyszłam z niej dopiero po jakiejś godzinie. Chłopcy za ten czas już wstali. Poszłam do swojego pokoju przebrać się. Rzeczy na koncert spakowałam do torebki ponieważ nie chciałam ich ubrudzić. Była 10:02. Poszłam do salonu i zaczęłam gadać z chłopcami. Zayn powiedział, że na koncercie będzie Justin. W sumie to się ucieszyłam ponieważ dawno go nie widziałam. Gdy była 10:30 przyszła po nas Elżbiet i powiedziała, że już jedziemy na Arenę. Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy po Justina. Przywitałam się z nim całusem w policzek. Gdy byliśmy już wszyscy pojechaliśmy na Arenę. O jakiejś 11:05 byliśmy na miejscu. Weszliśmy do Areny. Chłopcy zaczęli robić próbę, a ja i Justin usiedliśmy za kulisami.
-Co tam u ciebie ? -Spytał Justin.
-A dobrze,a u ciebie ? -Spytałam
-Też dobrze. Widzę, że nadal nosisz wisiorek ode mnie.
-A tak, zapomniałam go zdjąć. Ale ty też go jeszcze nosisz.
-Tak..Ymmm co tam u ciebie i Nialla ?
-Dobrze. A ty masz kogoś ?
-Jak na razie nie.
-Znajdziesz kogoś. Nie martw się. -Powiedziałam z uśmiechem, a on się uśmiechnął.
Rozmawialiśmy jeszcze jakiś czas. Chłopcy zrobili sobie przerwę.
-O czym tak gadacie ? -Spytał zaciekawiony Liam
-O wszystkim. -Odpowiedział Justin.
Chłopcy napili się wody i poszli dalej ćwiczyć. 2 godziny przed koncertem chłopcy poszli się przygotowywać. Przebrali się, uczesali itp. Ja także poszłam się przebrać. Ubrałam ten zestawik.
-Łoł wyglądasz świetnie ! -Powiedzieli chłopcy gdy tylko mnie zobaczyli.
-Dzięki wy też. -Powiedziałam puszczając im oczko.
Godzinę przed koncertem sala była już cała zapełniona. Zaczęto przynosić instrumenty i ustawiać światło. 5 minut przed koncertem Niall dał mi buziaka i razem z resztą zespołu weszli na scenę i przywitali się z fankami.
___________________________________________________________________
Okej dziewczyny, piszecie mi, że piszę beznadziejnie tylko dlatego, ze Beata nie jest z Justinem. Zrozumcie to, że ona już z nim nie będzie ponieważ jak widzicie z Niallem jest bardzo szczęśliwa. Justin znajdzie sobie kogoś obiecuję :) Pytacie się czemu Tomlinsonowa a nie Horanowa. Otóż dlatego że Beata na początku miała być z Lou ale losy potoczyły się inaczej i też dlatego, że na stronce na facebooku którą prowadzę nazywam się Tomlinsonowa i nie chciałam tego zmieniać. Mam nadzieję, że wyjaśniłam wam kilka spraw :) Jeśli macie jeszcze jakieś pytania zadawajcie je w komach w zakładce ,,Pytania i odpowiedzi''.
Tomlinsonowa
Hejka :P Mam taki pomysl. Moze by tak Justin wrocil do Seleny?Oczywiscie to tylko sugestia :)
OdpowiedzUsuńPS: Znamy sie xD poznajesz? Moje imie zaczyna sie na V xD
Victoria B. ? Może może :D Miałam pomysł by zrobić potem konkurs na dziewczynę dla Justa :D Ale zobaczymy :)
OdpowiedzUsuńSuper, zestawik świetny awwww *____* Czekam na kolejne rozdziały :)
OdpowiedzUsuńA MOŻE ZROBISZ NOWE OPOWIADANIE? I ODCZEPISZ SIE OD NIALLA ?!!!!!!
OdpowiedzUsuńŁoł łoł łoł nie tak ostro. Proszę Cię. Niall nie ma tylko Ciebie za żonę tylko wiele, wiele dziewczyn. A to ze ja tu o nim piszę to nic złego.
OdpowiedzUsuńWEŹ SE IDŹ DO LOUISA !!!!!!!
OdpowiedzUsuńA mozze bys przestala po niej jechaac co .. ty jestes jakas uposledzona czy co .. to ze podoba ci sie niall nie znaczy ze masz jechac po dziewczynie ktora kocha pisac a to ze pisze historie o 1d i o histori nialla i beaty to nie powinno cie to dziwic , jak nie chcesz tego czytac to nie wchodz proste , dziekuje za uwage ..
OdpowiedzUsuń********************************************************************
zajebisty rozdzial z:)
SPADAJ . PROMUJESZ SIĘ U NIEJ SWOIM BEZNADZIEJNYM OPOWIADANIEM ROZUMIESZ?
Usuń